טקסט הודעת פורום
8/26/2005 4:02:00 PM
רנן דיזדר
תשובה
נושא:
תשובה
תאריך:
8/26/2005 4:02:00 PM
מחבר/ת:
רנן דיזדר
עדיף הידראולי, על מכני
ואם אין לך תקציב... עדיף וי ברקס על מכני
חזרה לפורום