הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/26/2005 4:02:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רנן דיזדר עם תוכן  תשובה
נושא: תשובה תאריך: 8/26/2005 4:02:00 PM
מחבר/ת: רנן דיזדר

עדיף הידראולי, על מכני
ואם אין לך תקציב... עדיף וי ברקס על מכני



חזרה לפורום