טקסט הודעת פורום
| 8/31/2005 12:04:00 AM |
|
נושא: פרטים על ההתנדבות תאריך: 8/31/2005 12:04:00 AM
מחבר/ת: אורן
:night: אם אפשר לקבל קצת פרטים על איך מצטרפים ומה עושים. איפה אתם יושבים וכו´ האם אתם יודעים היכן ניתן לשכור/להשאיל אופני טנדם אפילו בתשלום. האם אצלכם יש את האפשררות הזו
|
חזרה לפורום |
|
|