טקסט הודעת פורום
| 8/31/2005 10:06:00 PM |
|
נושא: הבעיה היא שמי תאריך: 8/31/2005 10:06:00 PM
מחבר/ת: דלגחכי
שעכשיו כבר עבר את כיתה ח´ לא יוכל להשתתף בזה. כי אמרו שהשנה זה בכיתות ז-ח´ וכל שנה ייצטרף שנתון. ונגיד אני עכשיו עולה ל-ט´ אז אני אף פעם לא יוכל להשתתף בזה כי שנה הבאה יהיה אפשר ט´ אבל אני כבר יהיה בי´
|
חזרה לפורום |
|
|