הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/31/2005 10:06:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דלגחכי עם תוכן  הבעיה היא שמי
נושא: הבעיה היא שמי תאריך: 8/31/2005 10:06:00 PM
מחבר/ת: דלגחכי

שעכשיו כבר עבר את כיתה ח´ לא יוכל להשתתף בזה.
כי אמרו שהשנה זה בכיתות ז-ח´ וכל שנה ייצטרף שנתון.
ונגיד אני עכשיו עולה ל-ט´ אז אני אף פעם לא יוכל להשתתף בזה כי שנה הבאה יהיה אפשר ט´ אבל אני כבר יהיה בי´


חזרה לפורום