הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/10/2004 3:42:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי עם תוכן  למה לכתוב בטעויות כתיב???(הסכרת אופניים)
נושא: למה לכתוב בטעויות כתיב???(הסכרת אופניים) תאריך: 5/10/2004 3:42:00 PM
מחבר/ת: שי

נא לתקן..נראה כאילו לא גמרתם כיתה ב´.


חזרה לפורום