טקסט הודעת פורום
5/10/2004 3:42:00 PM
שי
למה לכתוב בטעויות כתיב???(הסכרת אופניים)
נושא:
למה לכתוב בטעויות כתיב???(הסכרת אופניים)
תאריך:
5/10/2004 3:42:00 PM
מחבר/ת:
שי
נא לתקן..נראה כאילו לא גמרתם כיתה ב´.
חזרה לפורום