טקסט הודעת פורום
9/9/2005 3:10:00 PM
אלכס אוזבורן
נגנבו אופני K2 RAZORBACK
נושא:
נגנבו אופני K2 RAZORBACK
תאריך:
9/9/2005 3:10:00 PM
מחבר/ת:
אלכס אוזבורן
נגנבו אופני K2 RAZORBACK באזור הרצליה..כל המוצא מתבקש למסור כל פרט אפשרי בטלפון: 0544302923
המוצא יזוכה בהתאם...!
חזרה לפורום