טקסט הודעת פורום
5/14/2004 5:03:00 PM
בובי
מאוד זול!!!
נושא:
מאוד זול!!!
תאריך:
5/14/2004 5:03:00 PM
מחבר/ת:
בובי
אופניי סקוט דווקא מאוד טובות..נראה לי שהמחיר ממש נמוך!!
חזרה לפורום