הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/14/2004 5:03:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בובי עם תוכן  מאוד זול!!!
נושא: מאוד זול!!! תאריך: 5/14/2004 5:03:00 PM
מחבר/ת: בובי

אופניי סקוט דווקא מאוד טובות..נראה לי שהמחיר ממש נמוך!!


חזרה לפורום