הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/11/2005 8:19:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ו עם תוכן  תלוי
נושא: תלוי תאריך: 9/11/2005 8:19:00 PM
מחבר/ת: ו

תלוי במצב של האופניים המשומשות - אם רכבו עליהם רק בכביש או מעט מאוד בשטח אז סבבה, תבדוק את הצמיגים של הראלי, את מצב הבולם, ואת המעביר האחורי והקראנק,
אם הם במצב טוב אז לך על הראלי אם יש ספק בליבך אז לך על הטרק. אין כמו לרכוב על זוג אופניים חדשות


חזרה לפורום