הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/15/2004 10:12:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דניאל עם תוכן  אף אחד לא...
נושא: אף אחד לא... תאריך: 5/15/2004 10:12:00 AM
מחבר/ת: דניאל

רוצה למכור אופניי scott ב-2,000 ש"ח...עם בולם קידמי! 24 הילוכים! שילחו תשובה לאי מייל שלי [email protected] חודשיים עליהם במצב מצויין!!! עם אחריות עוד!!


חזרה לפורום