טקסט הודעת פורום
| 5/15/2004 10:12:00 AM |
|
נושא: אף אחד לא... תאריך: 5/15/2004 10:12:00 AM
מחבר/ת: דניאל
רוצה למכור אופניי scott ב-2,000 ש"ח...עם בולם קידמי! 24 הילוכים! שילחו תשובה לאי מייל שלי [email protected] חודשיים עליהם במצב מצויין!!! עם אחריות עוד!!
|
חזרה לפורום |
|
|