טקסט הודעת פורום
5/16/2004 10:22:00 AM
דורון ריבניק
כן, יכול להיות שיש שם חופש.
נושא:
כן, יכול להיות שיש שם חופש.
תאריך:
5/16/2004 10:22:00 AM
מחבר/ת:
דורון ריבניק
אבל האופניים שלי חדשות. הם בנות- 4 ימים. אז איך זה יתכן שיש לי שם כזה חופש?
חזרה לפורום