הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/16/2004 10:22:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דורון ריבניק עם תוכן  כן, יכול להיות שיש שם חופש.
נושא: כן, יכול להיות שיש שם חופש. תאריך: 5/16/2004 10:22:00 AM
מחבר/ת: דורון ריבניק

אבל האופניים שלי חדשות. הם בנות- 4 ימים. אז איך זה יתכן שיש לי שם כזה חופש?


חזרה לפורום