הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/16/2004 10:33:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Shimon Koren עם תוכן  בעיה
נושא: בעיה תאריך: 5/16/2004 10:33:00 AM
מחבר/ת: Shimon Koren

אם כך הדבר... היתי אומר שיש לך בעיה עם הסוכן. אני אישית אין לי נסיון עם מצמן (כולם נחמדים עד המכירה) אך היתי ממליץ לך קצת להתעקש מול הסוכן, אולי אפילו E-MAIL ל HARO וכ"ד.
חד משמעי, באופניים בני 4 ימים זה לא צריך לקראת...
בהצלחה


חזרה לפורום