נושא: בעיה תאריך: 5/16/2004 10:33:00 AM
מחבר/ת: Shimon Koren
אם כך הדבר... היתי אומר שיש לך בעיה עם הסוכן. אני אישית אין לי נסיון עם מצמן (כולם נחמדים עד המכירה) אך היתי ממליץ לך קצת להתעקש מול הסוכן, אולי אפילו E-MAIL ל HARO וכ"ד. חד משמעי, באופניים בני 4 ימים זה לא צריך לקראת... בהצלחה
|