הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/13/2005 6:11:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אני עם תוכן  ממה כולם מאושרים בדיוק?
נושא: ממה כולם מאושרים בדיוק? תאריך: 9/13/2005 6:11:00 PM
מחבר/ת: אני

המסלול היה קצר ב 5 קמ !!!!!!!!!!
זו חובבניות לשמה אנשים תכננו את הרכיבה שלהם בשביל מספר מסויים של קמ ובסוף מצאו עצמם עם יותר מידי כוח בקו סיום! 5 קמ לפני שהם חשבו שהם אמורים לסיים!
מה זה החרטה הזה? אני שואל!
ממה כולם מאושרים!???
התחרות לא התנהלה טוב! עם כל האגון וההשקעה (לפחות על הנייר) לא יכלו לסדר קצת צל לצופים???!!!!!!!!!!
הבנתי שזו לא הפעם הראשונה ש"בטעות" מתקצר מסלול נג"ש.
האם האיגוד מקצר"בטעות" בכוונה? כדי שהמהירות הממוצעת תיהיה גבוהה יותר?
הייתה תחרותלא מאורגנת! חובבנית! ומרשלים שלא ידעו מהחיים שלהם!


חזרה לפורום