הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/16/2004 10:36:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דורון ריבניק עם תוכן  כן, זה בהחלט לא צריך לקראת...
נושא: כן, זה בהחלט לא צריך לקראת... תאריך: 5/16/2004 10:36:00 AM
מחבר/ת: דורון ריבניק

באופניים בנות- 4 ימים. אני עוד מעט נוסע למצמן ואני אראה לו מה זה.


חזרה לפורום