טקסט הודעת פורום
5/16/2004 10:36:00 AM
דורון ריבניק
כן, זה בהחלט לא צריך לקראת...
נושא:
כן, זה בהחלט לא צריך לקראת...
תאריך:
5/16/2004 10:36:00 AM
מחבר/ת:
דורון ריבניק
באופניים בנות- 4 ימים. אני עוד מעט נוסע למצמן ואני אראה לו מה זה.
חזרה לפורום