הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/16/2004 5:05:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דורון ריבניק עם תוכן  הייתי היום אצל מצמן...
נושא: הייתי היום אצל מצמן... תאריך: 5/16/2004 5:05:00 PM
מחבר/ת: דורון ריבניק

הם היו ממש בסדר גמור. הם החליפו לי את הבולם האחורי בלי יותר מדיי שאלות וגם כיוונו לי את האופניים כמו שצריך.

דורון ריבניק.


חזרה לפורום