טקסט הודעת פורום
5/16/2004 5:05:00 PM
דורון ריבניק
הייתי היום אצל מצמן...
נושא:
הייתי היום אצל מצמן...
תאריך:
5/16/2004 5:05:00 PM
מחבר/ת:
דורון ריבניק
הם היו ממש בסדר גמור. הם החליפו לי את הבולם האחורי בלי יותר מדיי שאלות וגם כיוונו לי את האופניים כמו שצריך.
דורון ריבניק.
חזרה לפורום