נושא: יש תמורה לספינינג תאריך: 9/1/2002 3:50:00 PM
מחבר/ת: אהד גליקסמן
אומנם אני עדיין לא רוכב אופני הרים מנוסה במיוחד (ותק של 4 חודשים של סופי שבוע) אבל הספינינג שיפר לי גם את הכושר באופן משמעותי וגם את טכניקת הרכיבה. לפי מה שאני הבנתי עד כה יש שונות מאוד רבה בין מדריך ספנינג אחד לאחר בעיקר ביכולתם להקפיד ולכוון את המשתתפים בטכניקה נכונה. ממליץ לך לנסות ספינינג במקום אחר לפני שתשלול סופית.
|