הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/1/2002 3:50:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אהד גליקסמן עם תוכן  יש תמורה לספינינג
נושא: יש תמורה לספינינג תאריך: 9/1/2002 3:50:00 PM
מחבר/ת: אהד גליקסמן

אומנם אני עדיין לא רוכב אופני הרים מנוסה במיוחד (ותק של 4 חודשים של סופי שבוע) אבל הספינינג שיפר לי גם את הכושר באופן משמעותי וגם את טכניקת הרכיבה. לפי מה שאני הבנתי עד כה יש שונות מאוד רבה בין מדריך ספנינג אחד לאחר בעיקר ביכולתם להקפיד ולכוון את המשתתפים בטכניקה נכונה.
ממליץ לך לנסות ספינינג במקום אחר לפני שתשלול סופית.


חזרה לפורום