הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/1/2002 4:34:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אילן בלבן עם תוכן  מה זאתומרת למה הם עושים ספניניג
נושא: מה זאתומרת למה הם עושים ספניניג תאריך: 9/1/2002 4:34:00 PM
מחבר/ת: אילן בלבן

בשביל להוריד ת´כרס.
וזו סיבה טובה בדיק כמו הסיבה שאתה או אני רוכבים על אופניים. האם ספינינג באמת משפר את כושר הרכיבה? לא יודע, סביר להניח שסיבולת לב ריאה וכושר כללי כן - טכניקה כנראה לא.
אבל לא צריך לזלזל, העיקר שעושים כושר. אני מסכים אתך שזה לא נשמע כיף גדול לרכב שעה בחדר חשוך עם עוד 15 מיוזעים, בשביל זה המציאו את הטריינר או אופני כושר בבית + סרט וידאו טוב (אני מכיר משהו שמתאמן עם מבט - כל פעם שהקריין מדבר הוא עובר לעמידה - אימון אינטרוואלים).



חזרה לפורום