הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/17/2005 11:44:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אור עם תוכן  אולי אני יכל לעזור
נושא: אולי אני יכל לעזור  תאריך: 9/17/2005 11:44:00 PM
מחבר/ת: אור

היי אני בן 14 ואני רוכב טוב ברמה מקצועית. אני אולי טיפה קטן בגיל אבל אני רוכב כמו גדול (חח). בקיצור חשבתי להצטרף אבל אני קטן מדיי וגם זה בטח יקר.
אז אני מציע לך טיול אחר: חוצה גולן, עם "בכל אופן גולן", הטיול נמשך יומיים ואורכו כ-110 קילומטר, בתאריך-05\10\21 וזה יוצא ביום שישי שבת... אז עם את רוצה פרטים יותר מדוייקים את יכולה לפנות אלי למסנג´ר: [email protected] או להשאיר לי הודעה במייל: [email protected](בקשר לכתובת של המסנג´ר, אין למה לשלוח הודעות כי היא רק למסנג´ר אני לא בדק שם בכלל) וhttp://bike.golan.org.il זהו אין לי יותר מה להגיד. ביי ביי


חזרה לפורום