טקסט הודעת פורום
9/1/2002 4:48:00 PM
אילן גיא
מעניין...
נושא:
מעניין...
תאריך:
9/1/2002 4:48:00 PM
מחבר/ת:
אילן גיא
אני חייב לנסות את הקטע עם מבט, נשמע מעניין מאד. בקשר ליתר, דיברתי רק על טכניקה, לא על כשר. מה לעשות החלק הכי כיף בלצאת לרכב זה הנוף...
חזרה לפורום