הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/19/2004 2:25:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דורון ריבניק עם תוכן  אני רק רוצה להוסיף...
נושא: אני רק רוצה להוסיף... תאריך: 5/19/2004 2:25:00 AM
מחבר/ת: דורון ריבניק

במצמן בילו הם לא התעניינו יותר מדיי בבעיה שלי וגם לא הביאו לי שירות אדיב.
כאשר ניגשתי למצמן ב- ת"א השירות שם היה מקצועי, אדיב ואישי.

דורון ריבניק.


חזרה לפורום