טקסט הודעת פורום
| 5/19/2004 2:25:00 AM |
|
נושא: אני רק רוצה להוסיף... תאריך: 5/19/2004 2:25:00 AM
מחבר/ת: דורון ריבניק
במצמן בילו הם לא התעניינו יותר מדיי בבעיה שלי וגם לא הביאו לי שירות אדיב. כאשר ניגשתי למצמן ב- ת"א השירות שם היה מקצועי, אדיב ואישי.
דורון ריבניק.
|
חזרה לפורום |
|
|