נושא: לא היתה שלילה! תאריך: 9/1/2002 5:29:00 PM
מחבר/ת: אילן גיא
לא שללתי עשיית כשר. אני מצטער אבל אני לא מסכים איתך, או שאתה לא יודע למה אני מתכון ב"טכניקה". בעלייות שונות תשתמש בתנוחות שונות, בסוגי שטח שונים תבצע פנייות בצורה שונה, על סוגי קרקע שונים תנהג אחרת וכו´. את הדברים האלו, ולא חשוב איזה מדריך יש לך (ואני ממש לא מזלזל בשלך), לא תקבל!!! והדבר הכי חשוב ברכיבה מחוץ לחדר הספינינג זה הטבע, החופש, גם בחוץ אתה תנשום אחרת בתנאים שונים ותזיע אחרת במעלות שונות ואפילו פסיכולוגית תשבר או לא תשבר בצורה שונה מהסטרילייות של החדר. אל תקח ללב, אני לא תוקף אותך...
|