הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/21/2005 9:56:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ליאור עם תוכן  סבבה
נושא: סבבה תאריך: 9/21/2005 9:56:00 PM
מחבר/ת: ליאור

סע בשמחה אבל עצה אחת..... קנה פול פייס, שריון, ומגינים.......
מי לעזאזל יסע עם כזה משולש אחורי????
רבע ממה שאני עושה וזה נשבר!!!! (חצי מטר)


חזרה לפורום