טקסט הודעת פורום
9/21/2005 9:56:00 PM
ליאור
סבבה
נושא:
סבבה
תאריך:
9/21/2005 9:56:00 PM
מחבר/ת:
ליאור
סע בשמחה אבל עצה אחת..... קנה פול פייס, שריון, ומגינים.......
מי לעזאזל יסע עם כזה משולש אחורי????
רבע ממה שאני עושה וזה נשבר!!!! (חצי מטר)
חזרה לפורום