הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/23/2005 12:48:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רנן עם תוכן  עצה.....
נושא: עצה..... תאריך: 9/23/2005 12:48:00 PM
מחבר/ת: רנן

אני רוכב על ה-6500
גם.. בד"כ נסיעות ארוכות בחופשים, אבל כמעט כל יום בשטח לא רציני במיוחד סינגלים ושטויות כאלה אני מאשקלון. אם בא לך ליצור קשר לגבי נסיעה...
ה-6500.. הכיסא שלהן דופק את התחת.. אבל.. שום אופניים כמעט.. ברמה שאתה רוצה.. חוץ מאופני שבילים.. לא יבואו עם כיסט נוח במיוחד.. כי זנב קשיח במחירים כאלה בנויים לתחרויות.. זנב קשיח לפי דעתי.. עדיף לקרוס קאנטרי.. בגלל שהבולם לא עוצר לך חלק מהפידול.. בד"כ הן קלות יותר.. והן גם עומדות בדרופים די יפים... מטר וחצי בערך.. בלי להרגיש מקופחות ליד אופני הפרירייד והדאון היל..
על הקי 2 אני פחות יודע.. אבל.. אני מציע לך ללכת.. או על הספשלייזד.. או על הטרק... ובמחירים כאלה יש לך גם את הסקוט בולדר.. שממש כדאי.. הוא ברמה של הטרק 6500.. ועולה קצת פחות.. תשווה מחירים לעומת איכות.. העיקר שיהיה לך נוח.. אם אתה רוצה.. צור קשה..
אי סי קיו
304408427
מסנג´ר
[email protected]


חזרה לפורום