הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/23/2005 1:09:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שראל בלונדהיים עם תוכן  למה בשבת?
נושא: למה בשבת? תאריך: 9/23/2005 1:09:00 PM
מחבר/ת: שראל בלונדהיים

למה כל פעילויות האופניים הם בשבת? חבל. אני חושב שאם זה לא היה בשבת אז היו באים גם אנשים דתיים כמוני.



חזרה לפורום