טקסט הודעת פורום
9/23/2005 1:09:00 PM
שראל בלונדהיים
למה בשבת?
נושא:
למה בשבת?
תאריך:
9/23/2005 1:09:00 PM
מחבר/ת:
שראל בלונדהיים
למה כל פעילויות האופניים הם בשבת? חבל. אני חושב שאם זה לא היה בשבת אז היו באים גם אנשים דתיים כמוני.
חזרה לפורום