טקסט הודעת פורום
9/1/2002 6:15:00 PM
אהד גליקסמן
מקבל ומסכים
נושא:
מקבל ומסכים
תאריך:
9/1/2002 6:15:00 PM
מחבר/ת:
אהד גליקסמן
לא לקחתי ללב.
השטח הוא באמת החוויה האמיתית והספינינג רק תרגול.
חזרה לפורום