טקסט הודעת פורום
| 9/24/2005 11:34:00 AM |
|
נושא: הצדק איתך תאריך: 9/24/2005 11:34:00 AM
מחבר/ת: דנה
אני חושבת שזה בעייתי שכן שבת זה אכן הזמן הפנוי של כולם. אבל למרות זה אוכלוסיה שלמה לא נהנית מזה וחבל. אני באמת מקווה שישנו את זה לפחות ליום שישי אם לא לשבת
|
חזרה לפורום |
|
|