טקסט הודעת פורום
5/21/2004 2:42:00 PM
itai a
אפשר עדיין לרכב במסלול????
נושא:
אפשר עדיין לרכב במסלול????
תאריך:
5/21/2004 2:42:00 PM
מחבר/ת:
itai a
אפשר לבוא עכשיו למסלול ולרכב שם?
הוא פתוח ככה סתם לכולם?
ואם כן איך מגיעים?
חזרה לפורום