הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/21/2004 2:42:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  itai a עם תוכן  אפשר עדיין לרכב במסלול????
נושא: אפשר עדיין לרכב במסלול???? תאריך: 5/21/2004 2:42:00 PM
מחבר/ת: itai a

אפשר לבוא עכשיו למסלול ולרכב שם?
הוא פתוח ככה סתם לכולם?
ואם כן איך מגיעים?


חזרה לפורום