הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/27/2005 4:52:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ראובן עם תוכן  למה בשבת
נושא: למה בשבת תאריך: 9/27/2005 4:52:00 PM
מחבר/ת: ראובן

יש רוכבים מצויינים דתיים והם לא יוכלו להשתתף :(( :(( :mad: :night:


חזרה לפורום