טקסט הודעת פורום
10/1/2005 12:25:00 PM
סקוטי
אבל זאת לא הייתה השאלה שלי
נושא:
אבל זאת לא הייתה השאלה שלי
תאריך:
10/1/2005 12:25:00 PM
מחבר/ת:
סקוטי
השאלה שלי הייתה אם אני כרוכב קרוס יכול לעשות את המסלול הזה למרות שהוא מסלול כביש?
חזרה לפורום