טקסט הודעת פורום
10/1/2005 9:07:00 PM
סקוטי
תקרא יותר טוב
נושא:
תקרא יותר טוב
תאריך:
10/1/2005 9:07:00 PM
מחבר/ת:
סקוטי
אחי כתוב בכתבה מתחילים בתחנת דלק שליד לטרון ומסיים ביד לשריון
חזרה לפורום