טקסט הודעת פורום
| 10/1/2005 9:08:00 PM |
|
נושא: מצטער לא קראתי את הכותרת... תאריך: 10/1/2005 9:08:00 PM
מחבר/ת: סקוטי
מצטער, אני לא קראתי את הכותרת ובגלל זה לא הבנתי אותך ממש, אם המסע הוא לכל הרוכבים אז ממש מצויין/סבבה אני אצא עם החברים שלי למסע...
|
חזרה לפורום |
|
|