הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/2/2002 6:45:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלון עם תוכן  ספינינג ואופניים
נושא: ספינינג ואופניים תאריך: 9/2/2002 6:45:00 PM
מחבר/ת: אלון

ספינינג לי כרוכב הרים בינוני עשה טוב מבחינת יכולת מתפרצת, מעבר לזה לא הבחנתי בתרומה נוספת.
תנוחות הרכיבה שלנו משתנות כל הזמן כתלות בשטח, העבודה הטכנית גם עם תפעול האופניים וגם עם תפעול הגוף על האופניים לא דומה.
התאמנתי בכמה וכמה חדרי ספינינג עם כמה מהשמות הגדולים, חוץ מעבודה פיזית בכיף לא היה דימיון למה שאנחנו עוברים בשטח.
בכל אופן ולמרות הכתוב, בחורף אהיה שם שוב....


חזרה לפורום