טקסט הודעת פורום
10/3/2005 6:59:00 PM
אייל הרשטיק
כן רק על כביש
נושא:
כן רק על כביש
תאריך:
10/3/2005 6:59:00 PM
מחבר/ת:
אייל הרשטיק
חוויה אדירה של לרכוב עם עוד 2000 רוכבים או יותר.
חזרה לפורום