הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/8/2005 12:43:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נועם וקסמן עם תוכן  אול כדאי לשקול קניית אופניים משומשים?
נושא: אול כדאי לשקול קניית אופניים משומשים? תאריך: 10/8/2005 12:43:00 PM
מחבר/ת: נועם וקסמן

שלום ינון
במידה ותוכל לגייס מישהו שמבין באופניים לעזור לך הייתי שוקל לקנות אופניים משומשים- הדבר ייאפשר לך לעלות באיכות בצורה משמעותית.
בכל מקרה לא הייתי הולך על הפיג´ו!
רצוי לחשוב גם מראש על מה אתה הולך לעשות עם האופניים ולהתאים את הקנייה לכך.
שבת שלום
נועם


חזרה לפורום