הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/8/2005 1:11:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ינון עם תוכן  בקשר לאופנים
נושא: בקשר לאופנים תאריך: 10/8/2005 1:11:00 PM
מחבר/ת: ינון

אני לא רוכב מקצוען אלא חובבן, לכן אני יכול להגיד לך שאני יסע הרבה בכביש איתם, ומעט בשטח...
הגאיינט או הדיימונד בק טובות לדרישות שלי?
אם כן, איזה מהם יותר טוב?
תודה


חזרה לפורום