טקסט הודעת פורום
| 10/8/2005 1:11:00 PM |
|
נושא: בקשר לאופנים תאריך: 10/8/2005 1:11:00 PM
מחבר/ת: ינון
אני לא רוכב מקצוען אלא חובבן, לכן אני יכול להגיד לך שאני יסע הרבה בכביש איתם, ומעט בשטח... הגאיינט או הדיימונד בק טובות לדרישות שלי? אם כן, איזה מהם יותר טוב? תודה
|
חזרה לפורום |
|
|