נושא: לא זה ולא זה תאריך: 10/8/2005 5:45:00 PM
מחבר/ת: נועם וקסמן
אני לא חושב שאף אחד מהם באמת מתאים לנסיעת שטח ויעמוד בה לאורך זמן אבל אם היית מתעקש הייתי אומר שהג´איינט יעשו את העבודה טוב יותר. אני במקומך הייתי מתפשר על אופניים משומשות או שוקל לקנות אופניים פשוטות בהרבה (מדבקה) שישמשו אותי רק לעיר ולחסוך לאופני שטח.
בכל מקרה שמע עוד דעות חוץ משלי....
נועם
|