נושא: k2 תאריך: 10/8/2005 8:19:00 PM
מחבר/ת: נועם וקסמן
היו לי עד לפני כמה ימים k2 attack2 2003- כאופני כניסה. במשך ה- 4 חודשים שרכבתי עליהם מאוד נהניתי אבל נדבקתי חזק בחיידק והתקדמתי הלאה. בשנתיים האחרונות המפרט של האופניים השתנה מאוד ולכן אני לא אוכל לתת לך המלצה בקשר לחלקים אבל השילדה מעולה, מעט בובינג יחסית לדאימונדבק (את פוג´י ושווין לא ניסיתי ולא מכיר). ולטעמי לפחות מול הדאימונדבק הן עדיפות.
|