נושא: הבעיה בהזזת האוכף אחורה מדי תאריך: 10/8/2005 11:47:00 PM
מחבר/ת: אריאל דקל
היא הגדלת הסיכויים לעיקום המסילות, סטם ארוך יותר עלול לערפל את ההיגוי, יכול להיות שאתה באמת צריך מידה גדולה יותר ולא כולם מנסים לעבוד עליך. גובה אינו הפרמטר היחיד בבחירת מידה, יש גם את העניין של פרופורציות הגוף והוא לא פחות אם לא יותר חשוב מהגובה עצמו.
|