טקסט הודעת פורום
| 10/9/2005 7:42:00 AM |
|
נושא: מידת אופניים תאריך: 10/9/2005 7:42:00 AM
מחבר/ת: מירו בלייבר
שלום לכולם. יש לי אופניים XL של GT זנב קשיח. אני 190 ורוכב מהירות ולא שטח. בשביל לשמור על זוויתרגל הנוחה הרמתי אוכף והוא נהיה גבוה בהרבה מכידון. האם זאת בעיה, והאם זה מזיק לעמוד שידרה ומה אפשר לעשות? תודה
|
חזרה לפורום |
|
|