טקסט הודעת פורום
10/9/2005 3:05:00 PM
ינון
המשך: אופניים
נושא:
המשך: אופניים
תאריך:
10/9/2005 3:05:00 PM
מחבר/ת:
ינון
שכחתי להגיד לך אז גם מצאתי אופנים של חברת GT מדגם Agressor (משהו כזה) שעולות 900 שקל..
תודה..
חזרה לפורום