הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/9/2005 3:05:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ינון עם תוכן  המשך: אופניים
נושא: המשך: אופניים תאריך: 10/9/2005 3:05:00 PM
מחבר/ת: ינון

שכחתי להגיד לך אז גם מצאתי אופנים של חברת GT מדגם Agressor (משהו כזה) שעולות 900 שקל..

תודה..


חזרה לפורום