טקסט הודעת פורום
| 10/9/2005 4:25:00 PM |
|
נושא: אופני כביש.... תאריך: 10/9/2005 4:25:00 PM
מחבר/ת: ארז וייצמן
יש למישהו מושג כמה אמורים לעלות ה canonndale r-1000 שנת 2004 בארה"ב? האם יותר משתלם לרכוש אותם שם? ואם בכלל ניתן לקנות מהחברה אופניים חדשים מאןתו שנתון, תודה.
|
חזרה לפורום |
|
|