הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/9/2005 4:25:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ארז וייצמן עם תוכן  אופני כביש....
נושא: אופני כביש.... תאריך: 10/9/2005 4:25:00 PM
מחבר/ת: ארז וייצמן

יש למישהו מושג כמה אמורים לעלות ה canonndale r-1000 שנת 2004 בארה"ב?
האם יותר משתלם לרכוש אותם שם? ואם בכלל ניתן לקנות מהחברה אופניים חדשים מאןתו שנתון, תודה.


חזרה לפורום