הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/12/2005 12:08:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ינון עם תוכן  איזה אופנים הכי כדאי לקנות?
נושא: איזה אופנים הכי כדאי לקנות?  תאריך: 10/12/2005 12:08:00 AM
מחבר/ת: ינון

שלום,
כבר שאלתי שאלה זו, אבל מצאתי עוד זוג אופנים שהרשים אותי:

schwinn mesa
או
giant boulder (האדומות)
או
gt aggresor

מה הכי טוב מבין אלו?
אם יש משהו יותר טוב משלותם בסיבובות המחיר שלהם (מ-1000- 1250 שקל פחות או יותר).

תודה רבה


חזרה לפורום