נושא: איזה אופנים הכי כדאי לקנות? תאריך: 10/12/2005 12:08:00 AM
מחבר/ת: ינון
שלום, כבר שאלתי שאלה זו, אבל מצאתי עוד זוג אופנים שהרשים אותי:
schwinn mesa או giant boulder (האדומות) או gt aggresor
מה הכי טוב מבין אלו? אם יש משהו יותר טוב משלותם בסיבובות המחיר שלהם (מ-1000- 1250 שקל פחות או יותר).
תודה רבה
|