נושא: שלום-שלום-שלום ובעיקר שלום תאריך: 9/3/2002 7:08:00 PM
מחבר/ת: אלעד פלטין
בשיא הקיצור והתימצות: 1.ראוי לציין שהמדריך בספינינג היה מעורב בשיעור ועשה רושם מאוד מקצועי. 2. מדריכי ספינינג בכירים (מאוד) הודו בפניי... שזה לא הדבר האמיתי - אין מה לעשות. 3. רכיבת אופניים, תלוייה בעיקר (אך בהחלט שלא רק!!!) על עבודת לב-ריאה, (אמסטרונג התחיל בכלל כטריאטלט - לא פלא שיש לו ריאות של לוויתן ולב של שור) אז אוקיי, יש לכם לב טוב מעבודת ספינינג, אבל מה זה עוזר אם פיתחתם את הסיבולת באפס מאמץ של שרירי רגליים ? (אני לא חושב שזה לא לגמרי מדוייק, אבל העיניין הכללי ברור ?) 4. המאמר יוצא מול מכורי הספיניג וחולי ´המראה הטוב´ שאפילו אין להם אופניים בבית לרכב עליהם. נכון, השמנת יתר=מחלה, לא מתווכח, אבל גם אנורקסיה (במידה חמורה) לא כל כך בריאה. מה שכן , גם גיליתי שהרבה אנשים ´מכריחים´ את עצמם להגיע, למרות שאינם אוהבים את השיעור (הכרס, הכרס) 5. אז נכון, נולדתי רזה, ואני לא סובל מהשמנת יתר. 6.אני שונא בוץ !!! (אני כלכך שונא בוץ שהייתי מוכן לעשות שיעור ספינינג, במקום לנקות את האופניים אחרי רכיבה בבוץ). 7. לעניות דעתי (האישית), ספינינג יכול להוות שיטה נהדרת לשמור על הכושר, אך לא לפתח אותו, יותר טוב מרכיבה. 8. ברור שבזמן שגשום/שעות לא נוחות, ספינינג הוא פיתרון יעיל. 9. הפזל - אכן כן, עניין כאוב שנשכח. היא כנראה בחיים לא תגיע לכביש (אופניים), היא בקטע של פזלים. 10. לפני יומיים חזרתי לכביש (אופניים) זה קצת מעצבן עם הגבס, אבל מה, זה לפחות לא מרגיז כמו ה...נו, אתם יודעים... ה ס פ י נ י נ ג !!!
|