טקסט הודעת פורום
10/12/2005 4:05:00 PM
שי
cobra 1000...
נושא:
cobra 1000...
תאריך:
10/12/2005 4:05:00 PM
מחבר/ת:
שי
איך הם?? רוצים עליהם 1000 שקל...(21 הילוכים)
(ברקסים והילוכים של שימנו) שווה?
אשמח לקבל מענה...
חזרה לפורום