הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/12/2005 4:05:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי עם תוכן  cobra 1000...
נושא: cobra 1000... תאריך: 10/12/2005 4:05:00 PM
מחבר/ת: שי

איך הם?? רוצים עליהם 1000 שקל...(21 הילוכים)
(ברקסים והילוכים של שימנו) שווה?
אשמח לקבל מענה...


חזרה לפורום