הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/12/2005 4:11:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ניב וקנין עם תוכן  ל- שי !!
נושא: ל- שי !! תאריך: 10/12/2005 4:11:00 PM
מחבר/ת: ניב וקנין

אופניי cobra זה אופניי מדבקה ו1000 שקל על אופניי מדבקה לא שוהה בכלל.אבל ב1000 שקל אתה יכול למצוא אופניים יותר טובות


חזרה לפורום