טקסט הודעת פורום
10/12/2005 4:11:00 PM
ניב וקנין
ל- שי !!
נושא:
ל- שי !!
תאריך:
10/12/2005 4:11:00 PM
מחבר/ת:
ניב וקנין
אופניי cobra זה אופניי מדבקה ו1000 שקל על אופניי מדבקה לא שוהה בכלל.אבל ב1000 שקל אתה יכול למצוא אופניים יותר טובות
חזרה לפורום