טקסט הודעת פורום
| 10/13/2005 12:14:00 AM |
|
נושא: מתלבט איזה אופניי שטח לרכוש תאריך: 10/13/2005 12:14:00 AM
מחבר/ת: שחר
אני רוצה לרכוש אופניי שטח ולהיכנס לתחום אני מתלבט בין : I-DRIVE XC 4.0 2005 (GTׁ Haro Shift R5 2005 TREK FUEL 70- בתודה על התשובה
שחר
|
חזרה לפורום |
|
|