נושא: מתלבט האם כדאי לשפר או לקנות חדשות תאריך: 10/13/2005 4:22:00 PM
מחבר/ת: ido muller
שלום, יש לי אופני merida מדגם matts sport 500 כשכל המיכלולים ברמת shimano deore פרט למעביר אחורי שהוא ברמת xt, משכך קידמי manitou 80mm (ובולמי V). ולשאלתי: האם כדאי לי להחליף (לדוגמא בולם דיסק) או לשפר (לדוגמא משכך קידמי) את האופניים או שמה לקנות אופניים חדשות, וזה בהנחה שאני מתכוון להישאר עם אופני זנב קשיח.?.
|