נושא: לדעתי להחליף.... תאריך: 10/13/2005 5:15:00 PM
מחבר/ת: נועם וקסמן
אני חושב שהשאלה שאתה צריך לשאול את עצמיך הי לאילו עלויות תיגרר.... השאלה הראשונה היא האם אתה רוכב על האופניים בסגנון שמתאים להן- היינו- האם השלדה ושאר המכלולים מספיק חזקים ומתאימים לך והאם הם יעמדו בנסיעות יותר מהירות ואגרסיביות ברגע שתחליף את החלקים ש"עוצרים" אותך כרגע. שינית- שאל את עצמיך מה תהייה העלות של בולם קדמי חדש ברמה טובה ומעצורי דיסק הידראוליים(האם הנאבות מתאימות בכלל? אם לא- קח בחשבון גם נאבות חדשות ובניית שני גלגלים) ותגיע למסכנה שעלות בולם קדמי ובלמים איכותיים חדשים עוברת את העלות של כל האופניים שיש לך כרגע ואפילו עלותם כמשומשים קרובה לכך. אני הסתכלתי על המפרט של האופניים שלך דגם 2005 (לא ידעתי מה יש לך) ולמרות שאני לא מעריץ שרוף של מרידה האופניים נראים ממש סבבה לרכיבת קרוס קאנטרי והמכלולים ברמה טובה בתמורה לעלותן. תנסה לחפש אופניים שמשלבים את כל הדברים שרצית ותראה לאיזה מחיר אתה מגיע.... אם המחיר הזה נמוך ממה שתשלם על שדרוג האופניים הקיימות בתוספת מחיר השוק שלהם הרי התשובה בידיך- קנה חדש!
|