טקסט הודעת פורום
10/13/2005 5:34:00 PM
אלון
לא ממליץ
נושא:
לא ממליץ
תאריך:
10/13/2005 5:34:00 PM
מחבר/ת:
אלון
אופני מדבקה נטו! יש לי חבר שמוכר K2 אטטק ב1000=הרבה יותר!
חזרה לפורום