נושא: חוות דעת על אופני ספישילזד תאריך: 10/13/2005 9:02:00 PM
מחבר/ת: אפיק
שלום אני מבקש חוות דעת על אופני ספישיליזד הארק רוק קומפ. איך הם בשטח? בשבילים? בסינגלים? איך בעליות? ובמישור על כביש? תודה! אשמח לכל דיעה! http://matzman.pionet.com/default.asp?catid={2AB50E47-5C74-11D8-A143-00024407CB1B}&details_type=1&itemid={769006C0-BD3B-11D8-A143-00024407CB1B}
|