טקסט הודעת פורום
10/14/2005 1:16:00 AM
צור סהר
תנסה BIG AIR 2004
נושא:
תנסה BIG AIR 2004
תאריך:
10/14/2005 1:16:00 AM
מחבר/ת:
צור סהר
יש לי אותם כבר שנה והם מעולות!! אני רוכב איתן בשטח, בדרכי עפר וכורכר ואפילו על כביש.. פשוט מעולות!!! ;)
חזרה לפורום