הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/14/2005 1:16:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צור סהר עם תוכן  תנסה BIG AIR 2004
נושא: תנסה BIG AIR 2004 תאריך: 10/14/2005 1:16:00 AM
מחבר/ת: צור סהר

יש לי אותם כבר שנה והם מעולות!! אני רוכב איתן בשטח, בדרכי עפר וכורכר ואפילו על כביש.. פשוט מעולות!!! ;)


חזרה לפורום