נושא: תישאר עם מה שיש... תאריך: 10/14/2005 1:18:00 AM
מחבר/ת: אסף
בתור מתחיל בתחום וכמי שיש לו בולמי דיסק. בולמי דיסק זה דבר נחמד אבל לא זול בכלל, לא פשוט לתפעול עצמאי ודי רגיש. נראה לי שאם תרצה להחליף בולם קדמי תוכל למצוא בסביבות 400-700 (תלוי כמה תרצה להשקיע) אפילו כאן בלוח של האתר דברים מאוד נחמדים. חבל לוותר על האופניים עצמם. הם אופניים טובות ותפסיד הרבה כסף בהחלפה. בהצלחה!!!
|